Randy Pennington pomaga liderom i organizacjom osiągać pozytywne wyniki w świecie niepewności i zmian. Jest wielokrotnie nagradzanym autorem mówcą i samozwańczym "nerdem organizacyjnym".
W swoim poście na LinkedIn Randy Pennington napisał tak:
“Znalezienie odpowiednich liderów – do sukcesji lub zastąpienia – jest niezbędne do utrzymania i rozwoju twojej organizacji. W ciągu ostatnich kilku lat miałem szczęście pracować z wieloma klientami, aby wybrać i zbudować ich zespoły kierownicze. Zrobiliśmy to dla stanowisk, w tym CEO, COO, VP Sales, HR, VP Operations i starszych liderów operacyjnych.
W każdym przypadku sukces w tej roli wymaga oceny tych trzech wymiarów przywództwa:
- Co możesz zrobić (Kompetencje, zdolności, doświadczenia, ekspozycja)
- Kim jesteś (Zachowanie/typ osobowości, osobiste motywacje, inteligencja emocjonalna)
- Jak to robisz (Dopasowanie kulturowe, styl przywództwa, orientacja biznesowa)
Co ciekawe, często wyróżniającym się obszarem jest „Jak to robisz”. Dopasowanie kulturowe, styl przywództwa i orientacja biznesowa są pomijane na korzyść osoby o najlepszych referencjach i doświadczeniu.
Zauważyliśmy również, że klarowność organizacyjna co do potrzeb pracy/organizacji w każdym z tych trzech obszarów sprawia, że rośnie prawdopodobieństwo sukcesu w dokonaniu odpowiedniego wyboru.
Zatrudnianie jest drogie i czasochłonne. Każdy lider jest katalizatorem. Pytanie tylko, czy takim, który napędza cię do przodu, czy cofa.”