Moc neuromarketingu w kryzysie
O markę i jej “narrację” możemy dbać pomimo stresu i kryzysu albo właśnie dlatego, że zaufanie do marki ma szczególne znaczenie w czasach niepewności. Dwie dopełniające się prezentacje – Andrzeja Santorskiego i Jacka Santorskiego oraz Agnieszki Siemińskiej – mogą zainspirować właścicieli i zarządy do podjęcia właśnie teraz działań umacniających tożsamość, obecność, wartości i “obietnicę” Twojej marki.
Agnieszka Siemińska, konsultantka w zakresie marketingu i zarządzania, autorka książki „Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej” o neuromarketingu i skutecznej sprzedaży. W wystąpieniu podsumowuje najważniejsze zasady, popierając je wybranymi, ciekawymi badaniami neuronaukowców – pomagającymi lepiej pojmować mechanizmy działania ludzkiego umysłu – a zatem jeszcze głębiej rozumieć klientów: 1. Klient jest przede wszystkim człowiekiem. 2. Dbajmy o kontekst marek – odpowiednią prezentację produktów. 3. Świadomie projektujmy zmysłowe doznania. 4. Róbmy tylko to, co jest ważne i potrzebne, otaczając się osobami, które myślą szeroko – wszechstronnie.