Rebranding w kryzysie średniego wieku

Andrzej Santorski i Jacek Santorski

O markę i jej “narrację” możemy dbać pomimo stresu i kryzysu albo właśnie dlatego, że zaufanie do marki ma szczególne znaczenie w czasach niepewności. Dwie dopełniające się prezentacje – Andrzeja Santorskiego i Jacka Santorskiego oraz Agnieszki Siemińskiej – mogą zainspirować właścicieli i zarządy do podjęcia właśnie teraz działań umacniających tożsamość, obecność, wartości i “obietnicę” Twojej marki.

Andrzej Santorski, projektant graficzny, pomagający firmom tworzyć funkcjonalny i elegancki język komunikacji wizualnej za pomocą przemyślanego, minimalistycznego designu. Wspólnie z Jackiem Santorskim wskazują na potrzebę przemian wypływającą z kryzysów / przesileń wewnętrznych, a nie tylko ”zadawanych” przez świat. Omawiają drogi odświeżania osobistej i firmowej marki poprzez pytania: Kim jestem? Co proponuję? – w powiązaniu z wyrazem i tonem, narracją i identyfikacją wizualną, m.in. na podstawie rebrandingu Akson Studio, niedawno zrealizowanego przez Andrzeja i jego zespół.